Monday, November 26, 2012

سالخير

سالخير يا اصدقائي... بقالي فترة كتير من اصدقائي عمالين يدخلوا في دماغى حكاية اني اعمل بلوج أسجل فيه خواطري و اكتب فيه مقالاتي .... طبعا كان نفسي اعمل فيها متواضع و اقول اني سعيد جدا بالكلام ده و اني مش شايف ان كلامي بالاهمية دي بس بصراحه مش عايز))) انا فعلا سعيد جدا بان فيه ناس بتتابع كلامي و عايزاني اجمعه.... اشكرهم جدا و ااقولهم اخجلتم غرورنا و مش حاحرمكم من الدرر بتاعتي)))
اتمنى ان البلوج ده يكون حقيقي ليه لازمة و يعجبكم و يكون فيه مواضيع كتير تفيدنا و مناقشات تفرق معانا
و اهلا بالجميع
طبعا مبدئيا انا ثورجي ليبرالي مدني برادعاوي و اي حد ناوي يتكلم على الحاجات دي يلزم ادبه علشان ما يتسفّخش و يتمسح بيه الارض قبل ما يتطرد شر طرده
و السلام 

No comments:

Post a Comment